Sharing kisah saya yang keletihan melampau...

 Salam semua..hari ni saya rasa bersemangat nak tulis blog pepagi ni..biasa nya pagi2 isnin ni mood masih lagi orang kata " Monday Blues".. 

Tapi rasa lain plak saya hari terasa aura positif tetiba datang..segar bertenaga jerr. Macam magik!!!

Nak tau apa rahsia nya??

Saya ni orang yang rasa nya terpalingla sibuk.. setiap hari kerja macam orang lain jugak biasanya kuar rumah pukul 8 pagi..nanti malam pukul 7 mlm baru sampai rumah. Pepagi tu macam biasala rutin harian saya menyiapkan dan menguruskan kelengkapan my little princess nur qisya tu..terkocoh2 la katakan pepagi tu sampaila hantar dia ke rumah pengasuh..pastu sampai je tempat kerja rasa macam penat sangat termengah2..
Lega rasa..ofis la tempat saya nak berehat la konon sebab keja saya kt ofis depan komputer je duduk..ha time tu la dapat duduk nya..

Weekend pulak..orang cakap time berehat..tapi saya tak pun tak de istilah rehat..sabtu dan ahad pulak saya pegi berniaga kat pasar malam jual bantal kekabu dan kelengkapan ibu dan bayi. Ramai yang tegur saya.." ko ni tak penat ke?" hari2 keja..mana lah ko nak simpan duit banyak2..mana lah banyak setakat makan gaji dan duk di area shah alam ni..setakat nak makan lepas la.untuk berlebih cikit tu memang tak dapat.

Tapi bab penat tu tak tau nak cakap la kan..memang SUPER DUPER penat..kalau dulu hari isnin je saya selalu akan MC..sebab tak larat dan terlalu letih.kadang2 sampai demam sebab tak cukup rehat..(kantoi ni kalau bos tau)..huhu.

Sekarang sejak saya amalkan SUPPLEMEN SHAKLEE..huahhh..memang lain macam sikit..hihi.

Apa yang lain macam tu..ni dia feedback saya sejak saya amalkan suplemen ni ;

> Badan tu rasa bertenaga je walaupun tak cukup rehat..penat tu memang la tetap penat..tapi tak lah sepenat dulu masa sebelum saya amik supplemen

> Senang dan mudah jer..nak bangun tido. Nak tau sebelum ni disebabkan badan yang terlampau letih,memang susah sangat nak bangun tido exspecially time pagi..mula lah nak sambung tido..jap 5 minit la..pastu sudahnya terlajak..tu yang jadi MC tu..

> Saya dah jarang diserang sakit macam demam ke, selsema, sakit2 badan.

> Kulit pun makin cerah dan cantik!!! auuww..perasan pulak.

> Berat badan pun dah kurang..yang penting maintain tak de lah makin gemuk cam lepas bersalin.

> Luka operation bersalin pun dah sembuh..kalau tak anak linjan2 atas perut masih rasa lagi perit nya walaupun luka luar dah nampak ok..tapi yang kat dalam kita tak tau kan.

> Mood keja pun stabil..heppy je datang keja sebab badan tak penat sangat..tak stress buat keja ofis pun lancar..sebab saya ade b complex!!!!

> Pegi keja dah tak sengguk - sengguk lagi..almaklum la ada anak kecik ni kan selalu tak cukup tido. time keja mula la ngantuk2 bagai..

Heppy sangat saya rasa semenjak jumpa SHAKLEE..Rupa saya ni tak cukup nutrisi dan vitamin. Makan pun tak jaga..main bedal je ikut dan asalkan makan..Camne nk sihat dan kuat???

Ingin tahu apa yang saya ambil sekarang ni;

Ni set basic untuk healthy..supplemen yang lengkap untuk kesihatan badan saya.



Yang ni pulak SET PENJAGAAN BERAT BADAN dan untuk bagi sentiasa bertenaga je..


Yang ni untuk penjagaan tulang, gigi, rambut dan otot..nak elak supaya tak kena Osteoporosis. Tambah pulak saya ni tak suka minum susu..Jadi elok la ambil pil ni.



So sape2 yang rasa ade masalah macam saya..boleh la cuba consume supplemen shaklee..
Berminat nak mencuba,free consultation di berikan..insyaallah saya bantu anda contact je tau..


Rohaida Bt Ahmad Azra'ai
SID 886741
Call/SMS/Whatsapp 0165210225
Fb Page Natural Vita's Shoppe

No comments:

Post a Comment