Kenapa SET PENYUSUAN 3M ni menjadi pilihan ibu2?????



Kenapa SET PENYUSUAN 3M ni menjadi pilihan ibu2..Bukan semata2 MILKBOOSTER jer,malah supplemen ni memberi kebaikan pada kesihatan ibu juga.


1.EsP ialah protein. Kenapa ibu menyusu kena makan protein?Protein merupakan makanan kepada sel. Apabila sel mendapat bekalan protein yang mencukupi ditambah dengan protein yang bagus, sel yang sihat akan mudah terbentuk demi menggantikan sel yang lama dan mati.
Semua organ dalam tubuh kita terdiri daripada sel. Kalu sel tak sihat, bagaimana organ-organ kita nak berfugsi dengan baik. Bagaimana anda nak jalankan penyusuan kalau tubuh anda tak sihat?

2. Vitalea Iron formula. Dalam Vitalea ada iron atau zat besi. Zat besi ini membawa oksigen di dalam darah keseluruh tubuh kita, memudahkan pembentukan hemoglobin dalam sel darah merah. Kekurangan zat besi menyebakan anemia dan keletihan.
Bagaimana anda nak menjayakan penyusuan kalau sering keletihan? Bila bekalan oksigen dalam darah tak mencukupi, lazimnya seseorang akan sakit kepala kerana kekurangan bekalan oksigen dalam darah ke otak. Bagaimana nak menjayakan penyusuan kalau ibu asyik sakit kepala?

3. Vitamin C. tujuan makan vitamin C ialah untuk meningkatkan imun system tubuh. Supaya jarang kena selesema. Selain itu vitamin C juga membentuk kolagen. Keistemewaan vitamin c shaklee ialah sebiji vitamin c bersamaan dengan 7 1/2 biji buah oren. Laratkah anda nak makan 7 1/2 biji oren sehari seumur hidup?Bagaimana nak menjayakan penyusuan kalo ibu sering tidak sihat, sering selsema? Penyusuan pasti terganggu kerana ibu berada dalam keadaan tidak selesa.

4.Ostematrix ini adalah kalsium. Semasa hamil dan setiap hari semasa menyusukan, bayi mengambil bekalan kalsium dari tubuh ibu. Ibu yang bersalin lazimnya akan selalu mengalami sakit belakang apabila membongkok semasa menyusukan, semasa menukar lampin. Apabila ini terjadi, ibu akan mengalami ketidak selesaan semasa menyusukan.

5. Alfalfa - Bertindak sebagai milk booster dan juga agen detoks. Lazimnya susah nak jumpa ibu menyusu yang boleh menjaga pemakanan dengan begitu berdisiplin selama 2 tahun. Mesti nak makan ayam ,udang, sotong. Kalau baby tak alergik tak pe, tapi kebanyakan bayi mmg alah dgn ayam dan makanan laut. Maka timbullah ruam2 kecil pada sekitar mulut dan pipi sicomel. Nak letak cream eczema cream? selamat ke? Selain tu juga alfalfa boleh mengetatkan vagina.

6. B complex. Vitamin ini untuk buat mood ibu jadi happy je,jadi kurang stress.Dan juga boleh hilangkan mengantuk di waktu siang terutama selepas lunch. Bila nak menyusukan mood ibu mesti sentiasa baik dan ceria Kalau asyik mood swing je..susu pun tak mau kuar tau..

Ha tulah dia nape kena amik set breastfeeding 3M ni


Rasa2 teringin nak mencuba set ni..jangan segan silu hubungi saya untuk special price dari sy..memang berbaloi2 tau..

Shaklee Independent Distributor
ID 886741
Rohaida Ahmad Azra'ai
0165210225
email : aaisyahealthnbeauty@gmail.com
fb page : Natural Vita's shoppe


No comments:

Post a Comment