Tips Rawat Demam Selsema Secara Semulajadi


Malam ni nak cite tentang demam..almaklumla sekarang ni musim demam,batuk dan selsema. Mungkin cuaca terlampau panas merupakan faktor ramai yang jatuh sakit. Termasukla husband saya sendiri.

Husband saya ni sejak amik shaklee memang jarang demam..tapi bila sekali sekali demam memang tak boleh bangun..sebab tu dia tak nak demam. Asal ade rasa nak demam @ selsema cepat2 dia mintak saya buatkan NUTRIFERON shaklee.. Nasib baik saya memang standby je stok kat rumah sebab tau saya dan husband memang jenis tak suka pegi klinik..kalau pegi pun just nak MC je tapi ubat tak makan pun. Husband memang sangat suka, stok saya kt umah pun dah nak abis..dia siap2 cakap nanti beli lagi la nutriferon ni standby kt umah je sebab bagus. Kalau pegi travel pun memang saya bawak siap2 sebagai perisai.

Ape yang best nya NUTRIFERON ni..bila kita dah de rasa2 cam nak demam ke cepat minum 1 @ 2 sachet dan pastu tidur..nanti pas bangun dari tidur memang best sangat. Rasa sihat dan segar je. Kalau tak caya anda boleh cuba sendiri. daripada telan posntant or painkiller or panadol..Lebih baik amik ni daripada telan2  NUTRIFERON.





Nak lagi info mengenai 


Bukan saya dan husband je akui memang NUTRIFERON sangat2 membantu kami..tapi ramai lagi.
Jom lihat ape kata customer ni.



Berminat untuk mengetahui lebih lanjut or nak try untuk family anda. Jangan segan silu anda boleh contact saya tau..


SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
♥ Rohaida Ahmad Azra'ai (ID : 886741)
♥ Sms / whatsapp : 0165210225
♥ Fb Page :http://www.facebook.com/natural.vitas.shoppe
♥ Blog :sentuhankekabuasli.blogspot.com

No comments:

Post a Comment