Tips banyakkan susu ibu secara semulajadi

Rata2 sekarang dah kenal produk shaklee..dan sebut je ESP ni semua dah tau tambah2 lagi ibu2 yang menyusukan anak..sebab ESP ni salah satu supplemen bantu tingkatkan pengeluaran susu..

Macamane ESP membantu menghasilkan susuibu???
==========================================

Protein adalah binaan asas sel dan tisu badan kita. gabungan sel akan membentuk tisu, dari tisu membentuk organ dan seterusnya sistem badan kita.  Komposisi utama dalam susu ibu ialah protein diikuti kalsium dan zat-zat lain. Protein ini diperlukan untuk membina sel dan membaiki tisu yang rosak.


Apabila kita mengamalkan soya dalam diet harian kita terutamanya wanita ianya mampu meningkatkan tahap kolestrol iaitu LDL atau tahap kolestrol jahat (bad cholestrol level) yang boleh mengurangkan risiko menghidap penyakit jantung.

Pengambilan ESP boleh membantu penghasilan susu dengan cepat. Ini kerana ia memenuhi keperluan protein yang diperlukan untuk penghasilan susu ibu. walaubagaimanapun, pengambilan ESP adalah lebih BERKESAN jika diambil bersama dengan vitamin lain atau lebih dikenali dengan "Set Penyusuan".

Sekiranya anda mempunyai pertanyaan dan ingin kan konsultasi..dont shy2 contact je aida..k :)

Inilah rupanya ESP ni..dia dalam bentuk serbuk macam susu tu dengan perasa vanilla..sedap tau leh dicampurkan dengan ape2 minuman yang kita suka untuk buatkan ia lebih sedap dan marvellouss..ni gambar ESP yang dibancuh original jer..

Sedap tau..Nak cuba ??? Jom dapatkan dengan saya..







Rohaida
Call/SMS/Whatsapp 0165210225
SID886741
Fb Natural Vita's Shoppe.

No comments:

Post a Comment