VIVIX Shaklee..Anti Ageing

VIVIX Shaklee Melambatkan Proses Penuaan

VIVIX Shaklee adalah makanan tambahan terbaik dari shaklee..ia menjadi pilihan mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan dalaman dan luaran dan juga untuk awet muda..Apabila dalaman kita sihat,cantik dan terjaga,kecantikan itu pasti terserlah..

Apakah sebenarnya Vivix ini?
  • Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
  • Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.
Kita sememang nya tak boleh lari dari menjadi tua..Tiada ubat atau krim yang boleh jadikan kita muda selama2 nya..Kita kena lalui nya juga..zaman baby,kanak2 ,remaja,dewasa dan seterusnya warga emas betul tak?..cuma proses penuaan tu boleh dilambatkan dan kadar kedutan pada wajah boleh dikurangkan..


VIVIX merupakan tonik anti-penuaan pelbagai manfaat yang sesuai untuk mereka yang menghidapi diabetes, arthritis, gout, dan macam-macam lagi. Mengandungi resveratrol yang dipercayai mampu memperbaiki DNA seterusnya mencegah penuaan berlaku dengan pantas.

Walaubagaimanapun, pengambilan Vivix adalah tidak dibenarkan untuk kanak-kanak, wanita hamil dan yang sedang menyusukan bayi kerana ia mengubah DNA




Credit to : mamacery

Jika anda berminat untuk mencuba dan ingin membeli dengan harga ahli boleh hubungi 

Untuk konsultasi percuma:

      Rohaida Bt Ahmad Azra'ai
      ♥ Shaklee Independent Distributor  ID No : 886741
      ♥ Contact No  :016 5210225
      ♥ Emel : aaisyahealthnbeauty@yahoo.com/ momsnbabydream@yahoo.com
      ♥ Blog: aaisyahealthnbeauty.blogspot.com


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

No comments:

Post a Comment