Ada Apa Dalam SET BREASTFEEDING 3M SHAKLEE


Assalamualaikum....

Set breastfeeding shaklee memang terbaik..Set ini mengandungi :

Vitamin C
B Complex
Vitalea
Ostematrix
Alfalfa
ESP

Ada Apa dalam ESP, Ostematrix dan Alfalfa????

Komponen utama susu ibu ialah PROTIEN dan KALSIUM. Jadi pengambilan ESP sebagai sumber protein untuk ibu menyusu seperti saya memang sangat-sangat membantu, ditambah pula dengan pengambilan Ostematrix yang mengandungi kalsium, melengkapkan nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan ibu untuk menghasilkan susu dengan lebih banyak dan lebih cepat. Alfalfa juga mengadungi sumber kalsium dan membantu masalah sembelit saya serta keputihan yang saya alami.

ESP bukan sekadar untuk penghasilan susu malah menjadikan kulit saya bertambah licin dan putih. saya menjadi lebih bertenaga dan kurang rasa lapar dengan pengambilan ESP. Bangun tidur je saya akan rasa sangat segar dengan pengambilan ostematrixsebelum tidur dan tiada lagi masalah sakit tangan atau sakit belakang yang pernah saya alami sebelum ini.

Ada Apa dalam Vitamin C, B Complex dan Vitalea?????

Vitamin C, B Complex dan Vitalea   merupakan vitamin-vitamin yang penting untuk kesihatan tubuh badan saya sendiri. Bila badan saya sihat dan cergas, secara tdk langsung badan saya cukup nutrisi untuk menghasilkan pengeluaran susu untuk anak. Badan yang letih akan menghadkan pengeluaran susu.

B Complex sangat penting dalam mengawal dan mengelakkan stress terutama semasa bekerja. Bila saya tenang dan gembira, penghasilan susu akan lebih lancar, mudah dan cepat.

Vitalea mengandungi sumber zat besi yang membantu saya dari mudah rasa pening atau pitam akibat kurang oksigen dalam darah.

Vitamin C menguatkan sistem imunisasi saya. saya tidak mudah demam dan demam tidak berpanjangan.


Jom lihat testimoni pengguna yang telah mengambil set breastfeeding ni...

Testimonial 1
Tambah 100oz dlm seminggu :) jumlah 300oz..thanks to Siti Mariam wahab memperkenalkan saya shaklee disamping rezeki yg Allah berikan pada saya n baby arif





Testimonial 2

Hasil tuaian diofis hr ni..double dari sblm ni..berbaloi mkn set 3m tu.





Berminat nak dapatkan susu macam ni..hubungi saya..

Rohaida Bt Ahmad Azra'ai   
 ♥ Shaklee Independent Distributor  

     ID No ||886741     

 ♥ SMS ||Whatsapp |016 5210225   
 ♥ Emel ||aaisyahealthnbeauty@gmail.com
               momsnbabydream@yahoo.com   
 ♥ Blog || aaisyahealthnbeauty.blogspot.com
 ♥ FB Page || Natural Vita’s Shoppe
 ♥ FB Personal || Rohaida Ahmad Azraai

No comments:

Post a Comment