Berikan MEAL SHAKES...Terbaik untuk anak anda..


Alhamdulillah..sejak consume MEALSHAKES Shaklee..selera makan anak saya semakin bertambah..setiap masa tengok je orang makan..semua nya nak..sehinggakan baju dia pun banyak yang dah ketat..sebelum ni sikit punya la susah nak makan,kalau kita bagi makan pun dia muntah kan je..walaupun dah umur 1 tahun..tp baju untuk 6 bulan pun masih boleh pakai lagi..

Sampaikan pada 1 hari dia masuk hospital akibat cirit birit..doktor dekat hospital tegur..ibu tak bagi anak makan ke?Berat badan qisya tak naik,umur 1 tahun berat 7kg..doktor pun bagi surat suruh saya refer pakar pemakanan.Fikir punya fikir,tunggu punya tunggu doktor Pakar dietetik nak bg tarikh temujanji..saya pun nekad terus je balik..husband pun cakap xpayah jumpa pakar tu..akhirnya saya terfikir nak bagi qisya minum MEALSHAKES dicampur dengan susu.Setelah consume hampir 1 bulan,perubahan ketara sangat, selera makan pun bertambah,badan pun sihat,cergas dan bertambah aktif sehingga ibu pun naik penat melayan nya.Demam dan selsema yang dulu boleh dikatakan 2minggu sekali mesti kena..tp sekarang nampak semakin sihat..jarang dijangkiti penyakit.

Shaklee memang TERBAIIKKK..

Anda juga mempunyai situasi yang sama..berilah anak anda yang terbaik untuk kesihatan yang terjamin.

Ingin tahu???
 
Apa itu MealShake?

Shaklee Meal Shakes merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic.
Rasanya juga enak. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.

Setiap bancuhan MealShake memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protein, galian dan 3gm serat.Tiada perasa tiruan atau warna tambahan.

Siapa yang perlukan MealShake?

> Kanak2 yang kurang selera makan
> Mempunyai masalah sembelit
> Kanak2 yang obes
> Ibu mengadung
> Ibu menyusu
> Individu yang nak naikkan berat badan
> Pesakit2 yang dalam prose pemulihan selepas   operation
> Mereka yang nak kulit cantikk
> semua kanak2 dan dewasa yang ingin sihat


Berminat nak mencuba untuk anak anda...hubungi saya, saya berikan harga terbaik untuk anda..

SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
♥ Rohaida Ahmad Azra'ai (ID : 886741)
♥ Sms / whatsapp : 0165210225
♥ Fb Page :http://www.facebook.com/natural.vitas.shoppe
♥ Blog :sentuhankekabuasli.blogspot.com

No comments:

Post a Comment