Hindari Stretchmark Sewaktu Hamil


Pada saat kehamilan tubuh ibu mengalami peningkatan hormon - hormon yang memang diperlukan untuk perkembangan bayi dalam kandungan. Perubahan hormon ni lah yang mengakibatkan perubahan pada bentuk badan ibu yang menyebabkan ibu tidak kelihatan cantik lagi.

Perubahan itu hanyalah sementara sahaja sewaktu hamil, tapi kadangkala jika tidak berjaga2 kemungkinan akan berterusan sehingga lepas bersalin juga. Maka adalah elok jika kita mengambil ltindakan pencegahan agar ibu tetap kelihatan cantik semasa hamil mahupun setelah melahirkan.



Masalah yang selalu dihadapi kaum ibu ialah STRETCHMARK

Stretchmark adalah garis vertikal yang menyerupai kulit pecah. Berwarna merah yang kemudian akan memutih, menjadi garis-garis yang lebih putih dari kulit sekitarnya. Biasa muncul pada perut, paha dan pinggul akibat bagian tubuh yang makin membesar.

Untuk mencegahnya, gunakan krim anti stretch mark yang mengandung pelembap tinggi sejak awal kehamilan. Hindari juga penambahan berat badan yang signifikan selama kehamilan. Muncul atau tidaknya stretchmark dipengaruhi juga tingkat kekenyalan kulit seseorang. Stretch mark akan tetap ada walau telah melahirkan.

Sekiranya ianya masih ada setelah bersalin, anda jangan risau ada cara lain yang boleh anda cuba untuk menghilangkan stretchmark dengan pengambilan Energy Soy Protein (ESP). Dengan pengambilan suplemen yang mampu meningkatkan kekenyalan kulit menjadi elastik dan disamping itu dengan cara tradisional dengan banyakkan pengambilan sayuran, buah-buahan dan minum air kosong.

Ape itu ESP (Energy Soy Protein)

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP Shaklee menyediakan 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh badan manusia. Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP Shaklee adalah rendah lemak dan bebas laktosa serta bebas kolesterol.




Bagaimana ESP membantu mengurangkan stretchmark anda????

Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot kerana protein adalah makan kepala kulit..kulit akan menjadi lebih anjal dan sekaligus memudarkan parut2 stretchmark,parut dan kulit mati kerana kulit sentiasa diperbaharui dan ia juga memastikan kita sentiasa bertenaga.

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain.

ESP membantu menjadikan kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka dan menghilangkan parut.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Lagi faedah ESP ni selain dari menghilangkan strechmark.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki – genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

"Milk Booster" Untuk Ibu Menyusu – Susu ibu lebih cepat dihasilkan dan semakin banyak. Susu menjadi lemak berkrim, sangat digemari oleh bayi anda dan mudah kenyang serta kurang meragam.

Membantu Menghilangkan "Stretch Mark" Sewaktu Mengandung – ESP Shaklee bertindak memperbaharui sel-sel kulit dan menghasilkan kulit baru yang lebih cantik dan tegang.

Mengurangkan Alahan Ibu Hamil (Morning Sickness)

Membantu Menurunkan Berat Badan

Meningkatkan Kesuburan

...dan banyak lagi!

Jom lihat testimoni penguna yang telah mencuba.

TESTIMONI 1

STRETCHMARK makin pudar setelah konsisten mengambil ESP


TESTIMONI 2

Kulit makin lembut dan halus. Juga STRETCHMARK makin pudar


Macamana best kan..nak cantik jugak..Nak kembalikan kecantikan seperti anak dara..Jangan tunggu lagi bertindaklah sekarang. Anda perlukan konsultasi dan khidmat nasihat jangan segan silu hubungi saya. Saya sedia bantu anda.


ROHAIDA AHMAD AZRAAI
016.5210225
FB PAGE Natural Vita's Shoppe
email : rohaidaahmadazraai@yahoo.com

NAK dapatkan SPECIAL PRICE boleh hubungi saya....





No comments:

Post a Comment