Kulit Yang Cantik Idaman Setiap Wanita.

Salam readers semua..

Sudah semestinya setiap wanita impikan kulit yang cantik..sebab tu berlambak2 produk dikeluarkan dipasaran khusus untuk kecantikan wanita .Entri kali ni saya nak kongsikan supplemen  berkaitan kulit cantik.

Khususnya kaum wanita/hawa pasti takkan bosan mencari cara terbaik dan terefektif mewujudkan kulit idaman secerah, sehalus, dan seputih para selebriti yang setiap hari  keluar di kaca tv dengan kulit yang cantik dan berseri2.

Masalahnya sekarang!!!

Produk  apa dan jenis perawatan apa  yang boleh membantu anda mencapai impian kulit cantik?

Pakai la ape produk pencuci muka, scrub,masker ,ape lah mak nenek pun tapi still sama..saya la tu masa dulu..asyik mencari je produk muka yang boleh cantikkan kulit..dari yang murah ke mahal..tiap2 bulan pegi buat facial..tapi jerawat sama je makin lama makin banyak..jerawak batu lak tu..parut usah cakap le kan..kulit pun kusam je..langsung tak berseri..

Alhamdullillah berbeza sangat sekarang..saya dah dapat solusi untuk masalah kulit yang biasa orang hadapi dengan pengambilan supplemen. Supplemen sangat2 membantu merawat kulit kita dari dalam. Untuk dapatkan kulit yang berseri dan cantik, anda perlu cari produk yang boleh detox toksin dalam badan anda, produk yang tinggi dengan anti oksida, produk yang mengandungi protein untuk pulihkan struktur kulit yang dan rosak dan kulit mati.

Saya memilih produk shaklee sebab vitamin nya adalah semulajadi..tak de bahan kimia dan selamat untuk kita ambil berterusan.

Set kecantikan kulit terdiri dari;

1) Shaklee Collagen Powder
2) Energy Soy Protein
3) Vitamin E
4) Vitamin C
5) B complex



Setiap produk ade kebaikan dan tindakbalas yang tersendiri yang memberi kesan positif pada pengguna. Untuk mengetahui set mana yang sesuai dengan masalah kulit anda, anda boleh hubungi saya. Saya cuba sedaya upaya bantu anda menyelesaikan masalah anda.

Saya share sikit testimoni penguna yang berjaya setelah menggunakan set kecantikan shaklee.

Testimoni 1


Testimoni 2



Testimoni 3


Testimoni 4


Macamana..best kan tengok testimoni yang berkesan..ape tunggu lagi jika anda nak mencuba. Rawatilah kulit dari dalam..pasti akan terpancar dari luaran..tak perlu nak makeup2 tebal bagai..kulit dah sedia cantik.
Artis tu pun kulit cantik pun ambil vitamin tau..plus rajin minum air kosong tau..Nak lagi tips of course le kena jadi customer saya dulu..

Insyallah..saya pasti konsult anda set mana yang sesuai untuk anda mengikut budget yang sesuai. Mahal ke??? murah je..contact saya ek..saya bagitau harga..berminat nak jadi ahli dan pengedar dalam group kami pun boleh sangat2 dialu2kan.



Pengedar Shaklee yang friendly

Rohaida Ahmad Azraai
016.5210225
Fb page Natural Vita's Shoppe.
Shaklee ID 886741

No comments:

Post a Comment