Nak SLIMMMM ketika berpantang/menyusu???


Rahsia kekal SLIMM walaupun berpantang dan menyusu bayi..Ibu2 yang sedang berpantang dan menyusukan bayi nak kekal SLIMMMM dan lansing kembali..jangan risau anda boleh mencuba set kurus dari shaklee nii..

Yang penting SELAMAT ,tiada kesan 
Set Kurus Untuk Ibu Menyusu

Terdiri Daripada
1) Alfalfa ( Sebagai detox)
2) Lecithin (pembakar lemak)
3) Energy soy protein



Kenapa perlu detox?

Detox penting untuk mengeluarkan toksin berlebihan dalam badan.Mungkin ada yang pernah berdiet tapi tak nampak kesannya. Puncanya mungkin masalah detox. Bila toksin terlampau banyak, badan akan sukar untuk serap nutrient yang diambil samada daripada supplement atau diet harian.

Kenapa Lecithin perlukan Detox Product?

Lecithin fungsinya semata-mata untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar daripada badan. Oleh itu, perlu suggest ambil lecithin dengan combination produk di atas.

Kepentingan Protein?

Protein penting untuk pelihara OTOT dalam badan. Perasan tak ada orang yang berat badan turun tapi badan flabby ( menggeleber). Orang yang macam ni, yang turun tu bukan berat tapi die kehilangan otot. Otot penting untuk tingkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak. Sebab tu kalau tengok penerangan tentang Cinch Shake, antara point yang ditekankan adalah pemeliharaan otot semasa diet.

Berminat untuk konsultasi percuma hubungi;




Rohaida Ahmad Azraai


ID 886741

0165210225

Like page Natural Vita's Shoppe





No comments:

Post a Comment