Anak Selalu Sakit. Apakah Pilihan Anda, SUPPLEMEN atau UBAT

Ibu bapa manalah yang tak risau bila anak-anak sakit, anak-anak ni kalau demam, biasanya mesti datang 3 serangkai, demam, batuk dan selsema. Bila anak sakit, si ibu terutamanya sanggup bersengkang mata berjaga sepanjang malam menjaga dan memastikan keadaan anak kesayangan berada dalam keadaan terkawal.

Anak Selalu Sakit. Apakah Pilihan Anda, SUPPLEMEN atau UBAT 

Demam biasanya terjadi disebabkan jangkitan kuman sama ada virus atau bakteria, dan kanak-kanak memang mudah mendapat jangkitan kerana antibodi atau sistem imunisasi mereka yang masih belum kuat. Risiko jangkitan bertambah jika anak-anak dihantar ke nursery atau pengasuh, maklumlah, tidur beramai-ramai, makan beramai-ramai, main beramai-ramai, pendek kata semua beramai-ramaila. Itulah antara dilema ibu bekerjaya yang terpaksa menghantar anak-anak ke nursery atau pengasuh.

Ada sesetengah kanak-kanak yang boleh dikatakan setiap bulan demam, bayangkan setiap bulan terpaksa makan ubat termasuk antibiotik. Jika diberi pilihan antara ubat atau supplemen, yang mana satu pilihan anda. Untuk saya, sudah pastilah SUPPLEMEN. Supplemen adalah makanan tambahan berkhasiat yang mengisi kekurangan yang ada di dalam tubuh untuk mengelakkan diri dari penyakit atau jangkitan berbanding ubat atau drug yang diambil apabila terkena jangkitan atau penyakit.

Bonus, set ini juga sesuai untuk anak yang kurang selera atau memilih makan, mengalami sembelit, mengalami masalah eczema dan sering mengantuk.

Yang penting, jangan sembarangan memberikan anak-anak makanan tambahan. Pastikan ianya dari sumber semulajadi yang tidak memberi kesan jangka panjang kepada kesihatan mereka.

Nak yang semulajadi, Mealshake dan Omega Guard la jawabnya:)



Jom tgk testimoni ni yang dah mencuba

Testimoni 1
> Pengguna ambil mealshake sebab anak sulung nya susah nak makan, lepas consume sekarang dah suka makan terutama nasi,sayur dan ikan
> Anak nya mempunyai asma,kalau batuk mesti neb, sejak amalkan mealshake no more neb.


Testimoni 2
> pengguna ni anak dia masa 6 bulan kena operate, antibodi dia memang lemah asyik selsema sejak amik mealshake dan omega dan 2 bulan tak pegi ENT. kalau selsema berjangkit pun cepat baik.


Testimoni 3

> Alhamdulillah setelah sebulan menggunakan mealshake anak jarang dijangkiti selsema, batuk dan demam. Dulu boleh dikatakan tiap2 bulan anak akan sakit, tiapkali g klinik nurse cakap antibodi anak saya tak kuat. Sebenarnya mealshake adalah produk yang ke4 saya guna tok anak saya. sbelum ni macam2 yang sy guna tapi tak jalan setelah diperkenalkan dengan shaklee sya nekad nak mencuba. mmg amat memuaskan ati.
MEALSHAKE mmg terbaik..xrugi anda mencuba untuk kesihatan ank anda.




Semoga anak-anak kita membesar dengan sihat, cergas, bijak, comel dan menjadi anak yang soleh !

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan. Setiap pembelian dari saya akan mendapat HARGA ISTIMEWA dan KONSULTASI PERCUMA mengenai tips serta jadual pemakanan yang betul untuk anda.

Sempena bulan june ni tengah offer MEALSHAKE..jom dapatkan dengan harga super duper jimat.

BUY 6 FREE 1
RM 692.5 dapat free 1 Canister

Set DUAL COMBO
Biasa RM 236 2 canister
Offer RM 1** je. 2 Canister

Nak beli satu pun boleh.

Berminat SMS code berikut untuk offer DUAL COMBO MEALSHAKE

SMS "DCM6" ke 0165210225 sekarang.
TERHAD 50 orang TERAWAL.


Rohaida Ahmad Azra'ai
SID 886741
0165210225
Fb Natural Vita's Shoppe.


No comments:

Post a Comment