Surirumah Jana Pendapatan 4-5-angka sebulan.



Ada diantara ibu-ibu yang berkerjaya, sentiasa mengidamkan untuk menjadi surirumah yang berpendapatan yang tidak pernah anda bayangkan semasa anda belajar samada di peringkat sijil, diploma mahupun ijazah. WAHM atau nama penuhnya, Work At Home Mom/mommies telah menjadi satu kerjaya baru yang sangat di idam-idamkan oleh ibu yang berkerja dan mempunyai anak kecil.

Bagi yang first time mendengar pasti tertanya-tanya apa yang seronok menjadi seorang WAHM ni kan.

Seronokkan jika anda dapat :

(1) Bekerja daripada rumah sendiri tanpa perlu keluar awal mengharungi kesesakkan jalanraya
(2) Tentukan masa kerja anda sendiri. Masa adalah fleksible yang pasti tidak ada yang bising jika anda lewat masuk ke pejabat
(3) Membesarkan anak anda di depan mata sendiri. Tidak perlu risau dengan kondisi anak yang sering jatuh sakit semasa di taska sehingga anda kerap mengambil cuti kecemasan.
(4) Tidak perlu lagi mendengar arahan daripada orang atasan atau terkejar-kejar untuk menyiapkan tugasan dalam masa yang ditetapkan.
(5) Pulang ke kampung melawat ibu bapa tanpa perlu mengambil cuti atau menunggu cuti umum di mana 1 Malaysia juga pergi bercuti dan jalan raya sesak.
(6) Membeli belah di waktu semua orang pergi bekerja pada hari bekerja. Sudah pasti lengang sahaja suasana.

Memang anda akan bertukar status menjadi seorang SURIRUMAH tetapi bukanlah sekadar menguruskan anak serta rumah tangga. Anda masih mempunyai PENDAPATAN sendiri malahan angkanya boleh menjadi 2-3 kali ganda daripada kerja hakiki anda sekarang. Tidak perlulah untuk bergantung dengan pendapatan suami sahaja. Malah anda dapat membantu ekonomi keluarga.

Saya juga sedang bergerak ke arah menjadi seorang WAHM. In sha Allah.

Setiap individu dijadikan Allah dengan potensi yang hebat serta kelebihan yang berbeza-beza daripada satu sama lain. Kejayaan di dalam dunia usahawan bukanlah diukur dengan prestasi akademik sebaliknya kepada jati diri kita.

Jika anda mempunyai cita-cita untuk menjadi seorang WAHM tetapi tidak tahu bagaimana caranya, 

Saya mengalu2kan dan menjemput anda untuk menjadi ahli keluarga Shaklee saya. Modal sangat rendah tanpa perlu membuat pinjaman bank. 

Apa yang perlu adalah anda sedia untuk korbankan masa anda kerana peringkat permulaan untuk mengubah hidup memang perit. Namun kemanisan yang bakal dikecapi tidak dapat diucapkan dengan kata-kata. Beserta hati dan jiwa yang kental.

Insyaallah..kita sama berusaha berganding bahu untuk capai ke puncak jaya bersama group kami.

Macamana nak jadi ahli klik link berikut untuk menyertai kami;




Atau boleh hubungi saya
Rohaida Bt Ahmad Azra'ai
SID 886741
0165210225
Fb Page Natural Vita's Shoppe

No comments:

Post a Comment