CoQ Health Plus bantu wajah tampil berseri.

Ha..kenapa pula saya cakap CoQ health ni bantu cantikkan kulit ek..bukan ke untuk masalah jantung je. Meh saya nak kupas sikit kelebihan dan manfaat produk baru shaklee ni..

Apa yang terkandung dalam CoQ Health Plus Shaklee
* Coenzym Q10 (CoQ10)
* Vitamin E
* Ekstrak Teh Hijau



Kulit yang cantik sudah semestinya bermula dari dalam kan. Dalam keadaan yang manusia sempurna, tubuh dapat menghasilkan CoQ10 sebanyak mana yang diperlukan tubuh. Namun, faktor lain seperti penuaan, tekanan dan pengambilan ubatan, dapat merendahkan tahap kandungan CoQ10 di dalam tubuh kita. Disebabkan itulah kita digalakkan mengambil supplemen tambahan CoQ Health Plus ni.



Apa yang COQ10 boleh berikan kepada kulit kita?

Kebanyakan yang mencecah usia 30, tahap CoQ10 di dalam kulit adalah rendah.Ini menyebabkan keupayaan menghasilkan kolagen dan molekul kulit penting yang lain berkurangan CoQ10 akan menggalakkan pembaharuan kulit.CO Q10 adalah molekul kecil yang dapat meresap ke dalam kulit dgn pantas.

Kenapa pula CoQ10 ni digabungkan dengan vitamin E?

Vitamin E memang sangat terkenal sebagai vitamin anti penuaan dan telah digunakan sebagai vitamin untuk awet muda sejak dahulu lagi. Ramai yang dah jatuh cinta dengan vitamin E kan? Tapi, apa pula fungsi CoQ10? CoQ10 Shaklee diekstrak daripada yis dan 100% semulajadi. Ia mampu meningkatkan fungsi vitamin E pada tahap yang paling optimum.CoQ10 juga melindungi kulit  yang menyeluruh secara semula jadi daripada sinaran matahari. Biasanya kita akan memakai 'sunblock' untuk melindungi kulit wajah daripada cahaya matahari. Tetapi dengan CoQHealth Plus, seluruh kulit pada tubuh kita akan dilindungi daripada pancaran cahaya matahari sepenuhnya. Hebatnya kan !!

Kajian juga menunjukkan CoQ10 mampu meningkatkan stamina badan sehingga 90%. Badan yang sihat dan bertenaga akan menyebabkan kita tampak lebih ceria dan berseri-seri secara semulajadi.
Selain itu, Teh hijau yang terdapat dalam tablet ni pula berfungsi untuk melancarkan perjalanan darah. Sistem peredaran darah yang lancar menyebabkan wajah kelihatan 'pinkish' dan lebih segar.

Apa yang CoQ Health Plus ni juga dapat berikan?
- Ia merangkumi kesihatan dan kecantikan
- Meningkatkan penghasilan CO Q10
- Anti penuaan
- Menyembuhkan penyakit seperti kegagalan jantung dan tekanan yang keterlaluan
- Membina tenaga
- Meningkatkan tenaga batin/kesuburan
- Mengurangkan berat badan secara tidak langsung
- Membantu merawat prostat
- Membantu mengurangkan sakit sendi dan otot

Wah..bestkan..ni membuat saya rasa tak sabar2 nak mencuba CoQ Health Plus ni..Anda nak mencuba juga??? Mari kita mulakan hari dengan mengambil CoQHealth hari ini juga kerana sesungguhnya mencegah itu lebih baik daripada mengubati.

Dapatkan suplemen anda melalui saya dan nikmati konsultansi percuma yang berterusan. Anda juga bakal di'add' ke secret group yang hebat. Ianya EKSKLUSIF hanya untuk pelanggan kami sahaja tau

Dapatkan sekarang dengan harga Offer September sekarang sebelum terlambat!!!

Beli 6 FREE 1..jimat sangat..anda leh pakat share ramai dengan adik beradik..kawan2..makcik pakcik..

Jika berminat nak beli satu pun leh juga..hubungi saya untuk dapatkan dengan harga special.


Rohaida Ahmad Azra'ai
0165210225
SID 886741
Email : momsnbabydream@yahoo.com









No comments:

Post a Comment