Peluang Ingin Hamil dengan GLA Complex

GLA Complex bantu wanita INGIN HAMIL ::

✔PERIOD TAK TERATUR?
✔PCOS/CYST?
✔MASALAH KESUBURAN?
✔INGIN MENIMANG CAHAYAMATA?
✔SENGGUGUT?
✔MASALAH BERAT BADAN?

GLA (gamma linolenic acid) dapat menurunkan paras kolesterol dan ia membantu melegakan sindrom pra haid (PMS) seperti senggugut, dan membantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan. Ia juga membantu dalam melegakan kesakitan dan kekejangan kerana GLA ditukarkan kepada prostagdalin E1.

1) Bagaimana GLA Complex membantu dalam PMS (senggugut)?

✔ Ini kerana, apabila seseorang mengalami senggugut, ia melibatkan kekejangan pada otot dalam rahim dan sekitarnya. Menurut kajian, keadaan ini berlaku apabila tubuh seseorang kekurangan GLA (gamma linolenic acid) itu tadi. Jadi sebagai memenuhi GLA yang kurang tadi, pengambilan GLA complex adalah perlu.

2) Bagaimana GLA Complex membantu wanita yang ingin hamil cepat?

✔GLA membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Lendir ini akan dikeluarkan oleh badan wanita semasa subur yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan ovum.Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘bersama’ hari subur pun masih ada peluang sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

✔GLA juga membantu menstabilkan paras hormone estrogen dan progesterone di dalam badan wanita. Haid yang tidak teratur adalah disebabkan paras hormone yang tidak seimbang. Apabila haid tidak teratur, susahlah nak kira waktu subur.

✔ GLA juga membantu dalam mengecutkan CYST/PCOS. CYST/PCOS terjadi berpunca daripada paras hormone estrogen yang berlebihan. GLA membantu menstabilkan paras hormn estrogen dengan merangsang penghasilan hormone progesterone.

✔GLA membantu menguruskan badan.

✔GLA membantu menurunkan paras kolestrol dalam darah dan seimbangkan paras glukosa dalam darah.

WOOOWWWW!!! Banyaknyer kebaikan GLA Complex Shaklee.

Berminat untuk dapatkan GLA Complex Shaklee?

Dapatkan segera dengan saya..

Anda berhak dapat :
✔ Free consultation dari saya
✔ Free gift
✔ Di "add masuk ke group facebook ekslusif shaklee

Anda boleh hubungi saya

Rohaida
SID886741
0165210225
www.aaisyahealthnbeauty.blogspot.com



No comments:

Post a Comment